THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


June 23, 2009

+*+*~Small Family United~*+*+

Finally, my husband arrived home safely from Korea. Macam mana pun bukan main lama lagi flight delay. According to his email dijangkakan dia akan sampai ke KLIA around 7-8 pm. Then because of flight dia bukan direct flight, kena transit kat Shanghai he texted me masa dia kat Shanghai bagitau flight delay so mungkin sampai KLIA around 11pm. But at the end of the day, pukul 12.51am baru landed kat KLIA. Gitu gini, check out from KLIA around 2am. Kesian Aimar, saya janji dengan dia babah dia akan sampai around 11pm so dekat2 jam 11pm tu dia bangun dari tido and tamau tido sampai jam 12am. Disebabkan saya dapat berita flight delay saya terpaksa lah pujuk dia supaya tido. Kadang2 saya pun tak faham, macam mana makhluk kecil ini boleh faham apa yang saya katakan padanya.

So today, our small family has united again! Yeayy!! :)

Hari ni bila babah dia dukung je Aimar, dia tengok dengan muka confuse and lepas tu dia senyum2 kat babah dia. Lepas tu, bila dia terjaga dari tido and saya pujuk dia supaya tido semula sikit pun dia tak layan, tapi bila saya serahkan dia pada babah dia, elok je dia tido. Ohh..anak babah rupanya Aimar ni. (However, he still chooses me to comfort him especially at night. I'm still his source of delicious milky bar remember?)

Ahh...apalah saya merapu ni? Sebenarnya saya update blog ini dalam keadaan mamai sebab since saya bersalin tiada lagi erti tidur lena di tengah malam buat saya. Bukan setakat tidur lena di waktu malam, jangan harap nak tidur lena lah sebab anak saya ada sensor yang mana dia akan bangun apabila saya baru sahaja mahu melelapkan mata. Jadi saya memilih untuk tidak tidur sebab saya tahu apa consequence apabila saya tidur. Bagaimanapun saya mengucapkan terima kasih kepada nutrisi berkhasiat daripada Herbalife kerana mampu memberikan tenaga yang cukup kepada saya walaupun saya kekurangan tidur setiap hari. Nampak gaya lagi cepatlah saya kurus lepas ni. Dan Formula 1 perasa Cookies n Cream yang suami saya beli di Korea adalah sangat superb! Nasib baik lah saya tengah berpantang so tak boleh minum sejuk-sejuk, kalau tak confirm saya buat ice blended yang kalah Starbucks atau San Francisco Coffee punya.

Oh ya, selepas confinement ni saya teringin sangat nak beli benda ni.



Rio from Crocs.
Picture from here.

ATAU

Algarve from Crocs.
Picture from here.

Bukanlah saya tidak berminat kepada high heels. Saya mampu memakai high heels yang setinggi 5 inci sekalipun, tapi mengenangkan saya telah mempunyai anak sekarang ini jadi saya opt kepada kasut yang selesa dan selamat dipakai, tetapi mestilah mempunyai tapak yang tinggi juga. Waktu mengandung haritu pun sampai ke saat terakhir saya masih mengenakan wedges yang 3 inci tinggi. And for both shoes from Crocs ni, ketinggiannya adalah 3 inches each which is not bad and designnya juga menjadi pujaan hatiku. Tapi comparing both design, I prefer that Rio design kerana lebih vogue dan saya rasa lebih selesa dipakai. So, lepas pantang ni nampak gaya kena pergi terjah butik Crocs and check whether this design exist kat Malaysia or not. Maklumla, taste saya ni biasanya design dia tak exist kat Malaysia ni.

And also, I need new lipstick...maybe I opt for the one that I found from MAC counter in SOGO as my husband pun dah approve that colour. "SEXY!" katanya. And I need new clothes too! Nampak gaya kena start buat budget list ni sebab saya nak kena beli tiket kapal terbang ke Taipei, Taiwan juga. Bulan 9 kami akan ke sana untuk menghadiri Herbalife university pula.

Kerja keras! Banyak duit nak pakai ni. :)

0 komen: