THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 23, 2009

+*+*~After The Confinement Ended~*+*+

Finally, masa yang ditunggu-tunggu telah tiba. Saya telah melalui confinement period saya dengan jayanya, tetapi....

Bila confinement ended, apa yang diangan-angankan sepanjang confinement period hanya tinggal angan-angan saja. No jalan-jalan ukur shopping mall dengan Aimar, no shopping2 session untuk penuhkan wardrobe..NO..NO..NO!! Uwaaa....!!

Sebaliknya...hari2 meeting, roadshow, jumpa customer... Shud be saya semakin happy sebab ini bermakna bisnes semakin bagus thats why hari2 busy,busy,busy. Tapi...punah harapanku untuk pergi mengukur shopping mall itu. Nantilah, dah berjaya jadi President's Team nanti kita pegi ukur shopping mall ramai2 ye...

That's why nak update blog pun takde masa. Nak jadi kak Nam menenggek kat blog orang lain pun dah tak sempat. So, catch up the updates seminggu sekali is ok kan?

Lagi kesian kat anak bujang-busuk-masam saya tu. Almost everyday nak kena ikut mama dia keluar. Macam yesterday, I had roadshow kat UIA, daripada jam 11am sampai 3.30pm dia dok menenggek dengan saya kat sana. Tido kat dalam stroller lah. Balik rumah terus dia pengsan tak hengat dunia. Kesian anak bujang saya tu.

Dan saya mahu potong rambut, tapi tak sempat2 sampai skarang. Kali ni had terpanjang rambut saya yang saya pernah simpan...almost nak sampai pinggang dah. Sikit hari lagi kalau saya tak potong konpom akan jadi bahan tarikan anak bujang saya tu. And..most of the new mummies out there keep on complaining that they are facing hair falls problem after few months the gave birth. Perkara itu berlaku kerana kita telah kekurangan zat besi dalam darah, so dapatkan makanan yang boleh membekalkan zat besi pada tubuh badan..ok. +*+~Haha..sempat lagi bersyarah tentang nutrition..but that is the most important thing in our life..rite??~*+*+

Nanti kalau sempat saya update lagi. Now I need to get ready for next meeting. Haiya..meeting lagi...

0 komen: