THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 10, 2009

+*+*~Seharian Bersama...~*+*+

Sebenarnya bukan seharian, dah 2 hari macam ni. Mana taknya, maktok Aimar & Babah Aimar ada exhibition kat Mid Valley so Aimar kena tinggallah dengan Mama Aimar and Tokwan Aimar. Tapi Tokwan Aimar pun agak bizi dengan rumah kat Serdang sebab bakal ada penyewa baru bulan Ogos ni, so Aimar yang masih dalam pantang kenalah tinggal dengan Mama Aimar yang juga masih dalam pantang.


Dah sebulan lebih ni, Aimar dah pandai nak manja2. Ada masa siap tido kat atas dada saya. Keje dia asyik nak berkepitttt je..(in fact skang ni dia tengah tido bekepit dengan babah dia as mama Aimar sibuk nak update blog...hihi.. :P) Hari tu Pak Ngah a.k.a BIL saya datang and dia hadiahkan Aimar play gym. Skarang ni dia dah pandai tepuk2 benda kat play gym yang bergantungan itu. Tengah dok tepuk2 play gym tu boleh pula dia buat2 nangis. Kalau saya memang saya tak layan, tapi bila sampai kat Tokwan dia cepat2 Tokwan dia angkat. Sukalah Aimar, taktik nak minta angkat dia menjadi.


Semalam barang yang saya order kat Tootsie Bitsie dah sampai dan hasilnya..





Thanks mummy Rinie from Tootsie Bitsie :)

Nampak gaya pergi Taipei nanti ada chancelah Aimar jadi Stitch. Jangan kena tahan dengan guard kat airport nanti dahla..."No animal allowed on the plane". Kalau ada sesapa berani panggil anak saya "animal" akan ku starlight dahi dia..huh!

So, this is the latest photo of my handsome son.


Mukhlis Aimar at 36th day - dah ada kening...hihi :)

I love to see him sleeping..sebab kalau dia menangis its really a disaster :P.

0 komen: