THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


December 27, 2009

+*+*~Kaki Terseliuh & Hawaii~*+*+

Picture source from GOOGLE

Aduh...kaki saya terseliuh pulak. Ni semua gara2 terlebih excited main badminton semalam. Tak sedar diri, badan belum cukup ringan ada hati nak buat jumping smash. Sudah rupa seperti beruang panda melompat tau!

Picture source from GOOGLE

Akibatnya, hari ni jalan terhencot-hencot tapi masih bajet ayu semasa ikut hasben pegi kenduri kawin. Dahla masa sampai tu hujan turun lebat, dengan nak letak Aimar dalam stroller lagi, nak lindung dia daripada kena hujan lagi, consequently, saya yang basah kena hujan. Tapi masih kontrol ayu walaupun basah ;P

Dan tiba2 teringat satu post daripada my fren, San San regarding 2010 Holiday to Hawaii. Saya mahu pergi!! Dahla wish holiday untuk tahun 2009 terbantut, tak boleh jadi 2010 saya mesti pergi holiday dan mahu bawa seluruh family bersama. Mungkin boleh buat family gathering sekali, tapi mahukah mereka ikut saya pergi Hawaii. Takpe, yang penting saya mesti mahu pergi!

4 hari lagi sebelum berakhirnya 2009. Mesti mahu set clear picture for 2010!



0 komen: