THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 07, 2009

+*+*~Sibuk...Sibuk...~*+*+

Saya cuba untuk meluangkan masa untuk update blog ini supaya semak samun tidak tumbuh dan labah-labah pun takut mahu buat sarang (apa kau merepek ni labuuu??). Tapi suddenly kerja saya menjadi saaaangat banyak dan tidak cukup tangan untuk dihandle.

Memandangkan sekarang statistic obesiti di Malaysia telah meningkat ke 60%, saya sebagai wellness coach perlu bekerja keras lagi untuk:-
1. Turunkan berat badan saya ke berat badan ideal dengan kadar yang sangat segera - saya perlu ringankan lagi badan saya supaya saya boleh bergerak lebih pantas dan membantu menyelesaikan masalah obesiti dengan kadar yang sangat segera.
2. Turunkan berat badan suami saya lagi 20kg dengan kadar yang sangat segera juga - otherwise dia dah start letih2 dan malas2 nak buat kerja. Susahlah ini macam...
3. Cari 25 orang yang serius nak turunkan berat badan - i need to help more people and new testimonies too!!
4. Cari lagi ramai wellness coach - aaaaa kerja saya dah banyak sangat sampai saya nak update blog pun tak sempat.

Kalau previously saya tak strict sangat dengan diet saya - still bantai makan whenever I feel like eating - tapi sekarang ni saya dah start cut off nasi - I opt for tofu and high protein diet - dan saya perlu mulakan exercise activity saya - actually pegi jogging sambil cari orang yang saya boleh tolong untuk turun berat badan dan buat promosi weight loss challenge -. Petang ni should go to Tasik Permaisuri, 1 round dulu kira ok kot. Kena test juga stamina level macam mana lepas dah dekat 2 tahun stop my sports activity ni.

More wellness coach needed!! And do you know that obesity contribute to global warming? I will publish it here later. Ini sudah kes serious, patutla Malaysia makin panas dan kurang hujan :( Rupanya statistik obesiti dah meningkat!

0 komen: