THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 19, 2009

+*+*~When Blogging Seems So Boring...~*+*+

Lately saya sangat malas membelog. Bukanlah hidup saya terlalu hambar, tapi saya rasa bosan sangat membelog sekarang ni. Ni semua akibat semua entry saya adalah bosan sebab tiada gambar-gambir (haih...dah bertahun blogging macam ni baru nak perasan?). Hmmm...I have to admit that people change...so, selera saya pun akan berubah mengikut peredaran zaman...ye tak?

Minggu lepas kehidupan saya adalah sangat hectic sebab saya telah membuat pertunjukkan jalan (read: roadshow) di Persidangan Agung UMNO 2009 bertempat di PWTC, KL. Haih...bila attend exhibition macam ni mulalah buat saya berfikir...banyak gila rupanya kerja saya sebab kesedaran tentang kesihatan di kalangan orang Melayu adalah sangat rendah. Mentaliti orang Melayu ni...asalkan boleh ngap apa saja masuk dalam mulut tu lebih penting daripada ambil tahu apa yang sepatutnya disuapkan dalam mulut mereka. I have to tell them that the foods that they eat daily can kill them...if they don't start taking care of what they eat! Sorry tiada gambar sepanjang roadshow kami di sana walaupun saya ada bawa kamera sebab problem saya sekarang PC saya tiada card reader. So, kalau amik gambar bagai nak rak pun, takde makna kalau saya tak boleh transfer. (alasan)

Sudah!! Balik2 cerita takde card reader so takleh transfer gambar. Lepas ni pegi The Mines pegi borong semua makbapakdatuknenekcucucicit card reader kat situ.

Today onwards, hidup saya akan jadi lebih hectic lagi. Group effort - kitorang tengah orgnize Community Weight Loss Challenge in order to help people to lose weight. Our own effort - going to hold Family Nutrition Center so ada 2 minggu saja untuk settelkan invitation, advertising and what not. Hectic memang la hectic, tapi I'm really excited sebab dah tak sabar nak share and bantu orang lain jadi sihat juga :).

Haih...okla. Back to work. Nanti bila saya dah beli card reader I will excitedly update this blog again.


0 komen: