THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 07, 2009

+*+*~Its Raining Cats & Dogs And I Wish...~*+*+

I'm in Milan now and shopping like no one business.

Oh..sangat ridiculous angan2 itu. Meh kita lempang diri sendiri sampai pengsan..muahaha.

Actually its raining cats and dogs outside and my baby and my husband is travelling soundly to their lala land. Saya yang mengantuk tapi mata degil tanak lelap sebab asyik sibuk berangan nak pegi shopping kat Milan sambil pakai coat, highheels, scarve macam minah rusia and over sized sunglass. Oh ye, ada glove juga di kedua belah tangan saya sebab its winter. Gila la...berangan tanak kalah. Siap detail gila angan2ku itu.

Ni semua akibat request saya nak pegi IKEA pada husband tidak dilayan sama sekali..haih...

However, next month we're confirmed going to Taiwan. So, bulan ni memang kena keje keras sangat sebab nak cari extra money for training ticket, flight ticket and the accommodation too (yang telah diadvancekan oleh emak saya, thank you mama..I love u so mucho!!). But before that, peringatan kepada sesiapa yang mengambil loan PTPTN dan telah tidak melangsaikan hutang anda dalam jangka masa yang agak lama (macam saya), sila check dengan PTPTN status anda sebelum anda pergi ke luar negara or else mungkin anda akan menghadapi masalah besar di air port sebab sekarang tindakan undang2 PTPTN melibatkan pihak imigresen..huhu.

And sebelum tu, I need to make Aimar's passport first and baru saya tau skarang ni infant juga perlu ada passport dia sendiri. As what told by my mum, dulu infant punya passport tumpang kat emak dia punya passport tapi tidak lagi skarang and cost dia ialah RM150 bagi passport 60 muka. So, sekarang ni saya terfikir, macam mana nak amik gambar Aimar ye. Musti muka dia gila tak boleh blah kan..ngehee :P

Also, promosi Healthy Sahur for coming Ramadhan. Healthy nutrition which ensure that you will have tremendous energy eventhough you're fasting all day long. So, sape yang berminat boleh email saya ye dan email saya seperti di sebelah.

0 komen: