THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


February 25, 2010

+*+*~New Shoes (selepas almost 1 year)~*+*+

I am kind of shoes freak to be frank. Dulu pantang nampak kasut design pelik2, mulalah gatal tangan bawak balik (of course kena beli dululah ye puan2). Falsafah dulu, biar tak sedap di kaki, tapi sedap di mata. Tapi setelah saya memahami apa itu "money management", splurging kepada perkara yang tidak tentu hala is definitely No No. So, setelah hampir setahun barulah saya pergi membeli kasut baru, setelah kasut yang sedia ada sudah tahap hidup segan mati tak mahu.

Mama yang bermuka excited sebab nak beli kasut baru. Aimar buat muka kompius, apelah mama ni tak habis2 dengan kamera.

Ke mana kita? Ke AEON Cheras Selatan lah...kan tempat tu yang paling dekat :)

Orang yang baik hati mahu membelanja kasut baru buat isterinya :). Sebab dia yang nak belanja dia kena drivelah bawak kami ke sana. Kalau saya yang drive saya bawak pegi KLCC atau Pavillion nanti..hihi :P

The harvest. Saya tetap beli Vincci sebab saya memang sangat menyokong barangan buatan Malaysia. Kalau saya sebagai rakyat Malaysia tak sokong barangan buatan Malaysia, siapa lagi nak sokong kan?

Inilah dia rupanya. Actually ada kaler hitam, but I prefer Gold sebab senang juga nak match dengan apa2 baju pun. Lagipun kaler hitam tu macam bosankan. Ada juga try 2-3 patern yang lain, yang ada tali kat belakang tu, tapi...tali tu pendek sangatlah. Tak muat pula di kaki saya. Harga kasut ni RM89 sahaja :) Dan akan dilenjan selama setahun, so kepada kasut baru u make sure boleh tahan dilenjan selama setahun ye. Otherwise I will make noise and compaint to Vincci.

Tapi mama, susu Aimar dah nak abislah. Mama ni excited dengan kasut baru dia je, lupa lah tu nak beli susu Aimar. Biar Aimar yang drivekan pula :P

Hoho, pergi ke Manjaku Kajang sebab nak beli susu Aimar. Actually boleh je beli kat Jusco tapi sebab my husband nak pegi Metro Kajang nak beli tali gitar, so terus singgah kat Manjaku. Besides beli susu Aimar, saya beli ini juga.


I just love the taste! Sungguh refreshing :)

Sekianlah karut marut saya untuk hari ini. Berjumpa lagi di lain kali.


0 komen: