THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


March 18, 2010

+*+*~It's Not What You Get But What You Are Becoming~*+*+

I learn this from our beloved late Mr. Jim Rohn and it took me quite sometimes to understand. Dah kata saya memang agak lems...bab kat hal2 ilmiah macam ni..hehe :P

However, bila dah start faham, apply it dan menghayati falsafah ini menyebabkan saya lebih bersemangat dan lebih fokus dengan apa yang sedang saya lakukan sekarang. Kalau setakat nak merayau depan bank atau dekat2 bus stand sambil edar fliers dah takde hal, janji apa yang saya nak sampaikan pada masyarakat akan mula didengari. Kata Pak Stephen Covey pulak, "find your voice and inspire others to find theirs". Dan sedikit demi sedikit saya mula nampak impian saya yang tercetus pada awal tahun dulu dah makin clear dan saya yakin goals saya untuk tahun ini akan tercapai.

And thats the answer why this blog is quite silent these few days. Agak kebizian so takleh nak fokus on updating blog, but promise I will update it as soon as possible. More health issues and info to be updated. And personal growth, dan lagi, dan lagi, dan lagi. Stay tune :)

0 komen: