THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


September 23, 2009

+*+*~Mahu Berhenti Membelog?~*+*+

First of all, selamat menyambut aidilfitri...belum terlambat rasanya saya mengucapkan salam perayaan kepada seluruh umat Islam di dunia walaupun seperti biasa saya masih keliru dengan perayaan ini :)

Saya baru saja pulang daripada kampung halaman suami saya di Gemas. Sepanjang pemerhatian saya sepanjang percutian ini membuatkan hati saya menjerit...banyak sungguh tanggungjawab saya yang belum selesai. Tambahan pula, semalam sewaktu bersiap2 mahu pergi menziarahi jiran tetangga, suami saya sambil memegang anak kecil kami di atas buaian dikelilingi anak2 buahnya telah berkongsi impiannya bersama mereka "2011 nanti jemputlah ke rumah Achu di Ampang". Dan sambutan positif daripada anak buahnya "Mak su, nanti kalau kitorang je yang datang tapi kalau ibu taknak ikut boleh ke?" membuatkan hati saya lebih menjerit lagi. Saya perlu bekerja keras untuk merealisasikan impian suami saya dan anak2 buahnya (kadangkala kita terlupa pada impian kita, tapi kita boleh jadikan impian orang lain untuk menjadi titik tolak kejayaan kita :))

Dengan itu, mungkin saya akan berhenti blogging buat sementara waktu. Saya perlu fokus kepada impian2 yang perlu saya tunaikan. Wish me luck!

0 komen: