THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


June 30, 2008

+*+*~KECEWA!!~*+*+

+*+*~Segala peristiwa berlaku pada hari Ahad, 29 June 2008, tapi baru diupdate hari ini sebab authornya sangat malas penat :P ~*+*+

Dah penat2 balik dari Melaka, suppose on Sunday aku ada meeting dengan team FnB sebab nak review apa yang dah berlaku sepanjang aku kat Melaka. Tapi biasalah, kalu dah nama meeting Sunday, semua tak boleh bagi komitmen - ada hal family lah, anak sedara kawin lah, itulah, inilah... Sekarang nie belum nampak apa2 hasil memang semua tak mau bagi komitmen ye, takpe...kita tunggu dan lihat saja...

Disebabkan kecewa dengan sikap "mereka", aku pun ajak husband pegi ke Sunway Pyramid. Agak lama jugak aku tak menjenguk ke sana, last dalam bulan Mei yang lepas. Luckily husband agak free so bolehla dia tag along. Tujuan asal nak pegi Sunway sebab nal pegi Mark & Spencer ~ beli lotion dari floral collection dia. So, pegi Sunway aku yang drive sebab husband tak berapa sihat.

Sampai kat Sunway, puaslah aku mencari parking. Sekarang ni parking system kat Sunway dah efficient, masuk je kat parking area, nampak signboard tertulis "Just Watch For The Green Light". Dasyat la, tempat parking complete dengan sensor bagai...ingat lagi first time aku sampai kat sunway dulu, back in 1997, memang buruk gila tempat tu. Macam kat area Kotaraya zaman dulu-dulu pun ada. So, lepas dah puas pusing-pusing, jumpa jugak tempat parking kat level B2, terus masuk building cari Mark & Spencer.

Tapi bukan cerita Mark & Spencer yg aku nak crita kat sini. Visit kali ni, aku berpeluang merasa makanan kat restoran yang aku tak pernah masuk ~ Fig & Olive~. Saje nak try best tak makanan kat sini. Overall boleh tahan, tapi aku sangat KECEWA sebab pencil case aku hilang, so, card holder aku pun turut hilang menyebabkan aku tak boleh transfer gambar!!

Huh...potong selera nak update blog!! Biar aku pegi cari dulu itu pencil case...kalu dah jumpa nanti aku update balik.

0 komen: